Що таке інтро та аутро?
Інтро – це ролик-вступ до відео або комерційної реклами на YouTube. Аутро – заключна частина відеоролика. Вони можуть виконуватися у вигляді короткого анімаційного кліпу або підпису бренду.
Гарне інтро стимулює людину додивитися відео до кінця, а аутро – здійснити цільову дію. Компанії та бренди використовують їх у розважальних, рекламних відео, подкастах, веб-трансляціях тощо.
Такі вступу та кінцівки потрібні для будь-якого бізнесу, оскільки допомагають цікаво презентувати товар або послугу.
Які завдання вирішує інтро:
- коротко розповідає, про що ролик;
- збільшує час перегляду відео;
- підвищує впізнаваність компанії;
- формує довіру споживачів;
- допомагає оформити відео у фірмовому стилі компанії та просувати YouTube-канал.
Немає коментарів:
Дописати коментар